Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben wij hieronder opgesomd en beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Momenteel zijn we uitsluitend op afspraak geopend. Afhalen van goederen kan vanaf 8:00 uur t/m 17:00 uur op afspraak. Andere tijden in overleg.
We letten uiteraard op de kwaliteit van onze producten, echter kan het voorkomen dat iets niet (goed) werkt. Krijgt u de storing niet verholpen, bel dan direct met 0341 700 200.
Al onze goederen worden continue met de grootst mogelijke zorg gecontroleerd, vervoerd en bewaard. Je dient er uiteraard wel rekening mee te houden dat het om verhuur goederen gaat en ze niet altijd in nieuwstaat verkeren.
Nee! De goederen zijn niet verzekerd. Je dient zelf voor de juiste verzekering te zorgen.

Productaanbod

Nee. Althans, dat is niet altijd het geval. Op onze website staat ons assortiment die wij verhuren. Het kan zijn dat de producten niet beschikbaar zijn op de gewenste datum.Mocht het product niet beschikbaar zijn, dan zullen wij proberen een vergelijkbaar alternatief aanbieden. Je hebt dan altijd nog de keuze om de vrijblijvende offerte te weigeren.
We bereiden ons assortiment in een rap tempo uit. Het kan voorkomen dat een product wat je zoekt (nog) niet op de website staat. Stuur ons dan een e-mail (met beschrijving en foto) met wat je wenst te huren.

Betaling

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW, transportkosten en op- en afbouwkosten. In de offerte mand staat het bedrag inclusief BTW vermeld.

Er dient altijd vooraf betaald worden voor het leveren of afhalen van de goederen. Betaling kan uitsluitend via iDEAL, betaalverzoek, via een overboeking of contant. 

Voor dranken en snacks moet de betaling direct na de orderbevestiging worden voldaan.

Ja! Wij vragen iedereen die producten bij ons huurt zich legitimeert met een geldig legitimatiebewijs. Deze dient voorzien te zijn van pasfoto. Een bankpasje is niet geldig, maar een paspoort of rijbewijs wel.
Indien dit nodig is, staat dit vermeld op de orderbevestiging.

Bestellen

Dat kan! Je ontvangt na je aanvraag een vrijblijvende offerte. Deze kun je akkoord geven, maar ook annuleren.
Het kan zijn dat de huur wensen toch anders uitpakken. Wanneer je een bestelling wilt aanpassen, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Bij annulering tot meer dan één maand voor de beschik stelling is de opdrachtgever gehouden tot betaling van alle gemaakte kosten plus 25% van de huur-/aanneemsom.Bij annulering binnen één maand is de opdrachtgever gehouden tot betaling van alle gemaakte kosten plus 50% van de huur-/aanneemsom.Bij annulering binnen 7 dagen of wanneer de goederen op verzoek van opdrachtgever al zijn afgeleverd, is de opdrachtgever de volledige huur-/aanneemsom verschuldigd.

Retourneren

Goederen dienen de dag na de huurperiode voor 10:00 uur weer ingeleverd te worden bij ons magazijn. Dit met uitzondering van zon- en feestdagen. Inleveren gaat in overleg.
Wij proberen dit altijd voor 12:00 uur te doen. We rijden vanaf 8.00 uur tot 17.00 uur om goederen op te halen. Het exacte tijdstip doen we in overleg met de opdrachtgever. Na 18:00 uur worden er nog extra kosten berekend.
Nee. De getoonde prijzen is inclusief schoonmaakkosten.Zorg ervoor dat vochtig linnen niet in een afgesloten zak wordt bewaard. Schade als gevolg hiervan is voor eigen rekening.

Voor servies, bestek, glaswerk en linnen gelden de getoonde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel dienen de artikelen te zijn ontdaan van etensresten en verpakt in de juiste kratten worden ingeleverd. Alle overige artikelen dienen schoon te worden geretourneerd.

Indien goederen niet schoon worden geretourneerd rekenen wij schoonmaakkosten van € 85,00 per uur op nacalculatie.

Indien er goederen ontbreken wordt de huurprijs + inkoopprijs doorberekend. Indien de ontbrekende goederen alsnog retour gebracht worden, worden deze uitsluitend gecrediteerd wanneer dit binnen 14 dagen gebeurd.

Transport & levering

Je kunt op het afgesproken tijdstip en huurdag je goederen afhalen.
Ja! Wanneer je goederen bij ons ophaalt moeten deze altijd in een afgesloten voertuig of gesloten aanhangwagen worden vervoert.
Er worden bij het bezorgen van de goederen altijd bezorgkosten in rekening gebracht. Dit is een bedrag voor zowel het brengen als afhalen. Je kunt de bezorgkosten hier bekijken.
Alle goederen worden aangeleverd in kisten, kratten, rolcontainers en/of pallets. Deze emballage goederen blijven op het afleveradres staan. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transport klaar te staan, zoals wij de goederen hebben bezorgd. Indien de goederen niet transport klaar staan, komen wij hier later voor terug. Hiervoor worden extra transportkosten in rekening gebracht, met een minimum van €85,- euro.
Onze afleveringen vinden plaats op afspraak.
Onze partytenten worden vakkundig door De Party Service zowel opgebouwd als afgebouwd. Voor de opbouw dient de ruimte waar de partytent moet komen te staan goed bereikbaar te zijn onze voertuigen. Daarnaast moet de ruimte schoon en groot genoeg zijn om de partytent vast te zetten (rondom 1,5 meter).Voor het afhalen geldt dat er zowel in als random de tent geen spullen en/of afval ligt. We hebben de ruimte nodig om de tent schoon af te bouwen. Indien dit niet het geval is komen wij op een later moment hiervoor terug. Hiervoor worden extra afbouw en transportkosten berekend met een minimum van €250,- euro.