Veelgestelde vragen
De meest gestelde vragen hebben wij hieronder opgesomd en beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Algemeen
Al onze goederen worden continue met de grootst mogelijke zorg gecontroleerd, vervoerd en bewaard. Je dient er uiteraard wel rekening mee te houden dat het om verhuur goederen gaat en ze niet altijd in nieuwstaat verkeren.
Nee! De goederen zijn niet verzekerd. Je dient zelf voor de juiste verzekering te zorgen.
Productaanbod
Betaling
Er dient altijd vooraf betaald worden voor het leveren of afhalen van de goederen. Betaling kan uitsluitend via iDEAL, betaalverzoek, via een overboeking of contant.
Voor dranken en snacks moet de betaling direct na de orderbevestiging worden voldaan.
Bestellen
Wij hanteren we een minimale offertewaarde van €25,- (exclusief BTW, schoonmaak, verbruiksartikelen, transport en borg). Dit betekent dat de waarde van jouw aanvraag minimaal €25,- moet bedragen. Als de waarde van je aanvraag lager uitvalt, passen we dit aan zodat de minimale offertewaarde wordt bereikt.
Retourneren
Voor servies, bestek, glaswerk en apparatuur (o.a. BBQ) gelden de getoonde prijzen exclusief schoonmaakkosten. Liever het schoonmaken uitbesteden? Vraag hiervoor naar de mogelijkheden, dit kan al vanaf € 4,95. Wel dienen dan de artikelen te zijn ontdaan van etensresten en te zijn verpakt in de juiste kratten.
Indien er geen schoonmaak afspraak wordt gemaakt, en de goederen niet schoon worden geretourneerd rekenen wij schoonmaakkosten van € 85,00 per uur op nacalculatie.